Eğer modern, etkileyici, prestijli ve aynı zamanda
modüler bir stand çözümü arıyorsanız, Maxima tüm bu amaçlar ve daha fazlası
için efektif şekilde kullanılabilen bir modüler profil sistemidir. Temiz
hatları, zarif görünümü, özgün tasarımları ve uluslararası kalite anlayışı ile
modüler sistemler içinde VIP sınıfında olan bu profil, fuar ortamında görsel
çekicilik, ayrıcalık, fark edilirlik ve akılda kalıcılık sağlar.İç mekan,dış
mekan,max,ahşap stand tasarım ve showroom hizmetleri veren firmalar istanbul
genelinde yaklaşık olarak 850 yi bulmaktadır.Bütün firmaların belli bir müşteri
kitlesi olsa bile önemli olan iş anlaştığınız şirketin atölyesi ve tasarımcısı
iyi değilse hayalinizdeki standı yaptıramazsınız.Bunun için şu sorulara cevap
veren firmaları seçmek sizin lehinize olacaktır.Firmanın belirli bir adresi ve
fabrikası ve atölyesi varmı telefon ile destek veriyormu mail yolu ile size
dönüş yapıyorlarmı bu sorulara cevap alabiliyorsanız demekki kaliteli bir firma
seçmişsinizdir.Stand firmaları genel olarak Fuar standı, kiralık stand, fuar
stant, maxima stand, ahşap stand, stand kiralama, kongre standı, fuar standı
tasarımı, kiralik modüler stand, kiralık fuar standı ve özel stand alanlarında
hizmet vermektedirler. Bir fuar standı:
Abartılı olmadan etkileyici olabilir.
Fakir görünmeden mütevazi olabilir.
Gözalıcı olmadan davetkar olabilir.
İtici olmadan ürünü ön plana çıkarabilir.
Panayır görüntüsü vermeden aktivite merkezi olabilir.
Standın verimli kullanımını sağlamak, fuardan azami
verimi alabilmek için fuar esnasındaki stand konseptini çok iyi hazırlamak
gerekir. Bu amaçla stand ile ilgili planlanması ve uygulanması gereken ana
başlıkları şöyle özetleyebiliriz:
Stand büyüklüğü, cinsi, yeri
Tasarımı Donanımı Ürün Yelpazesi
Teknik Donanımı
Standın Hazırlanması ve Toplanması
Standın İşletilmesi ve Organizasyonu
Stand Büyüklüğü
Bir stand büyüklüğüne bakılmaksızın üç fonksiyon alanına
ayrılır:
1-Sunum Alanı
Fuara katılış amacı ve sergilenecek ürünlerin miktarı ve
cinsi bu konudaki alan ihtiyacını belirler, ancak stand alanı ziyaretçilerin
ürünleri rahatça inceleyebileceği genişlikte olmalıdır. Ürünlerle ilgili
panolar veya yapılacak video sunumları gibi malzeme ve faaliyetler de bu alanın
kapsamı içindedir.
2-Görüşme Alanı
Ürünün ve yapılacak görüşmelerin niteliğine göre açık
veya kapalı mekanlardan oluşabilen bu alan, fuarın akışı içinde rahat bir ortam
sağlamalıdır. Ayrıca ziyaretçilere hızlı bilgi akışını sağlayabilmek amacıyla
oluşturulacak bir enformasyon masası ve ikramlar için bir bar gibi bölümler de
ihtiyaca göre hesaba katılmalıdır.
3-Hizmet Alanları
Kişisel eşyaların konulabileceği bir kapalı bölüm,
promosyon ürünlerinin veya stoklanacak malzemenin saklanacağı bir depo, sakin
ortamda yapılması gereken görüşmeler için bir küçük ofis, içeceklerin
konulacağı bir buzdolabı gibi unsurlar da göz önünde bulundurulmalıdır.Bu
alanların toplamı stand alanını verir. Fuarın amacına ve ürünün özelliklerine
göre bu alanlar hesaplanmalı ve ihtiyaç duyulan stand alanı tespit edilmelidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder