19 Eylül 2013 Perşembe

Neden Stand Tasarım?

Eğer modern, etkileyici, prestijli ve aynı zamanda modüler bir stand çözümü arıyorsanız, Maxima tüm bu amaçlar ve daha fazlası için efektif şekilde kullanılabilen bir modüler profil sistemidir. Temiz hatları, zarif görünümü, özgün tasarımları ve uluslararası kalite anlayışı ile modüler sistemler içinde VIP sınıfında olan bu profil, fuar ortamında görsel çekicilik, ayrıcalık, fark edilirlik ve akılda kalıcılık sağlar.İç mekan,dış mekan,max,ahşap stand tasarım ve showroom hizmetleri veren firmalar istanbul genelinde yaklaşık olarak 850 yi bulmaktadır.Bütün firmaların belli bir müşteri kitlesi olsa bile önemli olan iş anlaştığınız şirketin atölyesi ve tasarımcısı iyi değilse hayalinizdeki standı yaptıramazsınız.Bunun için şu sorulara cevap veren firmaları seçmek sizin lehinize olacaktır.Firmanın belirli bir adresi ve fabrikası ve atölyesi varmı telefon ile destek veriyormu mail yolu ile size dönüş yapıyorlarmı bu sorulara cevap alabiliyorsanız demekki kaliteli bir firma seçmişsinizdir.Stand firmaları genel olarak Fuar standı, kiralık stand, fuar stant, maxima stand, ahşap stand, stand kiralama, kongre standı, fuar standı tasarımı, kiralik modüler stand, kiralık fuar standı ve özel stand alanlarında hizmet vermektedirler. Bir fuar standı:
Abartılı olmadan etkileyici olabilir.
Fakir görünmeden mütevazi olabilir.
Gözalıcı olmadan davetkar olabilir.
İtici olmadan ürünü ön plana çıkarabilir.
Panayır görüntüsü vermeden aktivite merkezi olabilir.
Standın verimli kullanımını sağlamak, fuardan azami verimi alabilmek için fuar esnasındaki stand konseptini çok iyi hazırlamak gerekir. Bu amaçla stand ile ilgili planlanması ve uygulanması gereken ana başlıkları şöyle özetleyebiliriz:
Stand büyüklüğü, cinsi, yeri
Tasarımı Donanımı Ürün Yelpazesi
Teknik Donanımı
Standın Hazırlanması ve Toplanması
Standın İşletilmesi ve Organizasyonu

Stand Büyüklüğü

Bir stand büyüklüğüne bakılmaksızın üç fonksiyon alanına ayrılır:

1-Sunum Alanı
Fuara katılış amacı ve sergilenecek ürünlerin miktarı ve cinsi bu konudaki alan ihtiyacını belirler, ancak stand alanı ziyaretçilerin ürünleri rahatça inceleyebileceği genişlikte olmalıdır. Ürünlerle ilgili panolar veya yapılacak video sunumları gibi malzeme ve faaliyetler de bu alanın kapsamı içindedir.

2-Görüşme Alanı
Ürünün ve yapılacak görüşmelerin niteliğine göre açık veya kapalı mekanlardan oluşabilen bu alan, fuarın akışı içinde rahat bir ortam sağlamalıdır. Ayrıca ziyaretçilere hızlı bilgi akışını sağlayabilmek amacıyla oluşturulacak bir enformasyon masası ve ikramlar için bir bar gibi bölümler de ihtiyaca göre hesaba katılmalıdır.

3-Hizmet Alanları
Kişisel eşyaların konulabileceği bir kapalı bölüm, promosyon ürünlerinin veya stoklanacak malzemenin saklanacağı bir depo, sakin ortamda yapılması gereken görüşmeler için bir küçük ofis, içeceklerin konulacağı bir buzdolabı gibi unsurlar da göz önünde bulundurulmalıdır.Bu alanların toplamı stand alanını verir. Fuarın amacına ve ürünün özelliklerine göre bu alanlar hesaplanmalı ve ihtiyaç duyulan stand alanı tespit edilmelidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder